Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

Ουλαλούμ


http://www.youtube.com/watch?v=qNQFSNmuibg&feature=related

Μελοποίηση - Τραγούδι: Νικόλας Άσιμος


Ήταν σα να σε πρόσμενα Κερά
απόψε που δεν έπνεε έξω ανάσα,
κι έλεγα: Θάρθει απόψε απ' τα νερά
κι από τα δάσα...

Θάρθει, αφού φλετράει μου η ψυχή,
αφού σπαρά το μάτι μου σαν ψάρι
και θα μυρίζει ήλιο και βροχή
και νιό φεγγάρι . . .


Και να, το κάθισμά σου σιγυρνώ,
στολνώ την κάμαρά μας αγριομέντα,
και να, μαζί σου κιόλας αρχινώ
χρυσή κουβέντα:

Πως να, θα μείνει ο κόσμος με το "μπά"
που μ' έλεγε τρελόν πως είχες γίνει
καπνός και - τάχας - σύγνεφα θαμπά
προς τη Σελήνη . . .

Νύχτωσε και δεν φάνηκες εσύ·
κίνησα να σε βρω στο δρόμο - ωιμένα -
μα σκούνταφτες (όπου εσκούνταφτα) χρυσή
κι εσύ με μένα...

Τόσο πολύ σ' αγάπησα Κερά,
που άκουγα διπλά τα βήματα μου!
Πάταγα γω - στραβός - μεσ' τα νερά;
κι εσύ κοντά μου . . .

Το τραγούδι πρωτοκυκλοφόρησε ο Νικόλας Άσιμος στην Παράνομη κασέτα No.000002 "Είμαι παλιάνθρωπος".. Είναι η (blues) εκδοχή που ακολουθεί:


http://www.youtube.com/watch?v=_7a24TRbn30


Αργότερα κυκλοφόρησε επίσήμως στον δίσκο του 'Το φανάρι του Διογένη' το 1987,στην εκτέλεση που υπάρχει στην αρχή της δημοσίευσης..

Το τραγούδι έχει κυκλοφορήσει και με την φωνή του Βασίλη Παπακωνσταντίνου το 1997 στον Δίσκο 'Πες μου ένα ψέμα ν' αποκοιμηθώ'..



http://www.youtube.com/watch?v=x2fuV-ZPIp4&feature=related

1 σχόλιο:

  1. Ένα από τα ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟΤΕΡΑ ερωτικά τραγούδια που έχουν γραφτεί και μελοποιηθεί EVER..!

    Το προτιμώ σαφώς με την φωνή του Νικόλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή