Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

Γενέθλια πόλη



Στίχοι - Μουσική: Απόστολος Καλτσάς
Ερμηνεία: Απόστολος Ρίζος

Κάθε που σ’ επισκέπτομαι θαρρώ μου παίρνεις μέτρα
ποιος έφυγα, ποιος γύρισα, ποιος θα’μουν και δεν έγινα.
Στους σχολικούς μου χάρτες το κέντρο ήσουν της γής,
πρωτεύουσα του κόσμου μου ήσουνα εσύ.
Τσιγάρο άρχισα κρυφά στις σκοτεινές γωνιές σου
στις παρελάσεις φούσκωνα με τις ζητωκραυγές σου.

Όλα μια γραμμή στης ζωής μου τη σελίδα
Όλα μια κρυφή στο ταξίδι μου πυξίδα

Στις ανοιχτές αλάνες σου ματώσαν τα γόνατά μου
στ’ απόρθητα τα πρέπει σου σκόνταψαν τα φιλιά μου.
Σύντομα έγινες κλουβί που τσάκιζε τα φτερά μου
κι έγινε η Αθήνα η δικιά μου κοντινή Αμερική.
Τους ήχους σου, τ’ αρώματα, τα κουβαλάω ακόμα
ρούχα τα ντύνω εξωτικά μ’ αυτά μένουν ξανά γυμνά

Τυχαία σε συνάντησα φίλη αγαπημένη
δείχνεις άρρωστη βαριά και θλίβομαι πολύ...
Κι έτσι όπως σκύβω το φιλί του χωρισμού να δώσω
΄΄ο τόπος σου είναι η μοίρα σου΄΄ μου λες βραχνά στο αυτί


Δισκογραφία:
Απόστολου Καλτσά - Μυθοτοπία (2010)




Οι εκδόσεις ΠΑΡΟΥΣΙΑ παρουσιάζουν το cd του Απόστολου Καλτσά «Μυθοτοπία», την Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010, στις 20.00, στο café του Βιβλιοπωλείου IANOS (Σταδίου 24). Ο Απόστολος Καλτσάς, μπασίστας των Υπόγειων Ρευμάτων, θα παρουσιάσει τον πολυσυζητημένο πρώτο προσωπικό του δίσκο 'Μυθοτοπία'. Μια πολυσυλλεκτική δουλεία εμπνευσμένη από τα ταξίδια του σε τόπους και μουσικές της Ελλάδας και του κόσμου.

Συνταξιδιώτες του:
Μάριος Βαληνάκης-πνευστά
Άκης Γαβαλάς-τύμπανα
Γιάννης Μπούρας- κιθάρες
Μάκης Παπαγαβριήλ- τραγούδι, κρουστά
Κωνσταντίνος Καρακατσάνης- βιολί
Στην παρουσίαση συμμετέχουν οι ερμηνευτές Χρήστος Θηβαίος, Γρήγορης Κλιούμης, Πάνος Μουζουράκης, Απόστολος Ρίζος και Μάρθα Φριντζήλα.
Θα μιλήσουν ο συνθέτης Θάνος Μικρούτσικος κι ο σκηνοθέτης Γιώργος Μπινιάρης.


Αναλυτική παρουσίαση της Μυθοτοπίας στο:
http://stixo-mythia.blogspot.com/search/label/Μυθοτοπία - Απόστολος Καλτσάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου