Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

Αν θυμηθείς τ' όνειρό μου


http://www.youtube.com/watch?v=gfBhk9FBP9w
Γιοβάννα - Αν Θυμηθείς Τ¨Ονειρο Μου


Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης
Πρώτη εκτέλεση: Γιοβάνα
Άλλες ερμηνείες: Μαίρη Λίντα || Δημήτρης Ψαριανός || Ελένη Δήμου & Γιώργος Νταλάρας ( Ντουέτο ) || Γιώργος Δημητριάδης || Γιάννης Πλούταρχος


Στην αγκαλιά μου κι απόψε σαν άστρο κοιμήσου
δεν απομένει στον κόσμο ελπίδα καμιά
τώρα που η νύχτα κεντά με φιλιά το κορμί σου
μέτρα τον πόνο κι άσε με μόνο στην ερημιά

Αν θυμηθείς τ' όνειρό μου
σε περιμένω να 'ρθεις
μ' ένα τραγούδι του δρόμου να ρθεις όνειρό μου
το καλοκαίρι που λάμπει τ' αστέρι με φως να ντυθείς



http://www.youtube.com/watch?v=pUpvwTvvi88
MONIKA - ΑΝ ΘΥΜΗΘΕΙΣ Τ'ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ live στο Λυκαβηττο 16.06.2010
Δίπλα στη Μόνικα ο τρομπετίστας των CALEXICO Martin Wenk


Ενδεικτική Δισκογραφία:
45άρια - 1960
Τα τραγούδια που αγαπώ - 1981
Ζωντανές ηχογραφήσεις - 1987
Διφωνίες - 1996
Γιοβάννα - Τα ερωτικά του '60 - 1996



http://www.youtube.com/watch?v=U7Mbz42xvrE
ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ - ΑΝ ΘΥΜΗΘΕΙΣ Τ'ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ


To 'Αν θυνηθείς τ' όνειρό μου' είναι από τα πιο πολυμετεφρασμένα ελληνικά τραγούδια όλων των εποχών.. Κάποτε σε ένα ταξίδι, νομίζω στην Κούβα, όπως διηγείται ο Θεοδωράκης, του το παρουσιάσαν με καμάρι ώς παραδοσιακό από τη Λατινικής Αμερικής!

Εδώ το ακούμε από τους Beatles με τον αγγλικό τίτλο The Honeymoon Song, σε στίχους του William Sansom, όπως το ηχογράφησαν σε live εκτέλεση στο BBC στις 16 Ιουλίου 1963



http://www.youtube.com/watch?v=tnalvXhTHw8&feature=related
The Beatles - The Honeymoon Song


The Honeymoon Song
Music: Mikis Theodorakis Lyrics: William Sansom

I never knew that a day like today laid before us
I've got the sun in my heart and my heart's in the sun
Skies are as bright as your eyes The horizon is open
Love is a ceiling, feelings are reeling, free as the air

Forever on and forever
Forever on, side by side
Whoever knew that we two could be as free as we'd fancied?
Fancy is free, but are we, who are bound to each other by love
To each other by love?

Whoever knew that we two could be free as we'd fancied?
Fancy is free, but are we, who are bound to each other by love
To each other by love
To each other by love
To each other by love?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου