Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

Το αντίο του ποιητή: 'η βάρκα του έρωτα συντρίφτηκε πάνω στην καθημερινότητα..'


«Σε όλους.
Μην κατηγορήσετε κανέναν για το θάνατο μου και παρακαλώ να λείψουν τα κουτσομπολιά. Ο Μακαρίτης τα απεχθανόταν φοβερά.
Μαμά, αδελφές, και σύντροφοι, σχωρέστε με – αυτός δεν είναι τρόπος (δεν τον συμβουλεύω σε κανένα), μα εγώ δεν έχω διέξοδο.
Λιλλή αγάπα με.
Συντρόφισσα κυβέρνηση, η οικογένεια μου είναι η Λιλλή Μπρίκ, η μαμά, οι αδελφές και η Βερόνικα Βιτόλνταβνα Πολόνσκαγια. Αν τους εξασφαλίσεις μια ανεκτή ζωή, σ’ ευχαριστώ. Τα αρχινισμένα ποιήματα δώστε τα στους Μπρικ, αυτοί θα τα καθαρογράψουν.
Όπως λένε «Το επεισόδιο έληξε»
η βάρκα του έρωτα
συντρίφτηκε πάνω στην καθημερινότητα.
Έχω ξοφλήσει τους λογαριασμούς μου με τη ζωή προς τι λοιπόν η απαρίθμηση των αμοιβαίων πόνων των συμφορών και των προσβολών;
Νάστε ευτυχισμένοι»

Μαγιακόφσκι 14-4-1930

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου