Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

Τζένη !



Στίχοι: Πόλυς Κυριάκου
Μουσική: Εύα Λουκάτου
Ερμηνεία: Εύα Λουκάτου

Φωνάζει μια φωνή που ξεκουφαίνει
βαθειά μες την ψυχή μου μπαινοβγαίνει
μονότονη σκληρή ξεκουρδισμένη

Κάποτε με λέγανε Ελένη
Τώρα όλοι με φωνάζουν Τζένη !!!!

Φωτίζει ένα σκοτάδι που στραβώνει
μαχαίρι μες τον ύπνο μ' ανταμώνει
γλυστρά ξεμοναχιάζει μαχαιρώνει

Κάποτε με λέγανε Ελένη
Τώρα όλοι με φωνάζουν Τζένη !!!!

Και μόνη ταξιδεύω πάντα μόνη
νταλίκα που γυρνάει χωρίς τιμόνι
σα νύχτα που ποτέ δεν ξημερώνει

Κάποτε με λέγανε Ελένη
Τώρα όλοι με φωνάζουν Τζένη !!!!

Και μόνη μου χορεύω πάντα μόνη
ποιος με φιλά ποιος φτύνει ποιος πληρώνει
ποιος κερατάς μου σφίγγει την αγχόνη

Κάποτε με λέγανε Ελένη
Τώρα όλοι με φωνάζουν Τζένη !!!!

2 σχόλια:

  1. αυτό το τραγούδι ομολογώ πως πρώτη φορά το ακούω...

    οι στίχοι του μου αρέσουν πολύ!

    θα μου επιτρέψεις κάποια στιγμή να το αναρτήσω σαν ήχο στο "Φυσάει Κόκκινος Βοριάς";

    φιλιά στο προσκέφαλο της καληνύχτας σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή