Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Δικαίωμα



Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Μουσική: Δήμητρα Γαλάνη
Πρώτη εκτέλεση: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Άλλες ερμηνείες: Δήμητρα Γαλάνη


Και δικαίωμα
δεν έχω πια να σ' αγαπώ
το στερέωμα της λογικής μου
θαν' αυτό.

Να σ' αγκαλιάζω μια φορά
ούτε με φτάνει κι ούτε μ' αφορά
κάποτε θέλαμε κι οι δυο
Μα τώρα πια
σε θέλω για τον εαυτό μου.

Και δικαίωμα δεν έχω πια να σ' αγαπώ.

Και δικαίωμα
δεν έχεις πια να με κρατάς
στο μεσαίωνα της λογικής σου
να με πας




Δισκογραφία:
Δικαίωμα - 1987
Απέναντι - 1998
Τα παραμύθια μιας φωνής - 2003

7 σχόλια:

  1. Κομματάρα!!!
    Ό,τι πρέπει για καληνυχτοκαλημέρες!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καληνυχτοκαλημέρα σκαντζοχοιράκι..

    Πολύ χαίρομαι που 'σαι εδώ.. :-)

    Τι θα γίνει όμως μ' αυτόν τον Dexter; Θα τον ξεπεράσεις καμιά ώρα..; Θα γεννήσουμε μέχρι να 'ρθει.. Ή μέχρι να φύγει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαχαχαχα!!!!

    Δε φταίω εγώ Στιχο-Γιώργη μου!!!Οι Αμερικάνοι που μου τον καθυστερούν!!!Αλλά με τον Σπάρτακο αντικαταστάτη, δεν έχω παράπονο!!!

    χιχιχι!!!

    Πατάω το play να νανουριστώ...

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα περασαρικα πουλια
    περνουν και διαλαλουνε
    πως οι λεβεντικες καρδιες
    μες στα λιβαδια ζουνε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχ βρε Γιώργο μου!

    και ποιος είναι αυτός που το δικαίωμα της αγάπης προς αυτόν-ήν μπορεί να μας το αφαιρέσει;

    και ποιος από εμάς το παραχωρεί; και σε ποιόν;

    πως ν' αντέξεις την απουσία, τη μη αφή, τη μη δικαιωματική αγάπη;

    που έτσι και αλλιώς μια πορεία μοναχική είναι...

    φιλιά βραδινά... ως συνήθως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λύχνε μου

    Μόνο ένας: ο Άλλος..

    Την καλημέρα μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρία μου..

    να 'σαι καλά πουλί μου.. την Κρητική λεβεντιά να φέρνεις στο μαυρολίβαδό μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή