Τρίτη 10 Μαΐου 2011

Κάτι πιο μικρό απ' το τίποτα

Ένα από τα καλύτερα rock ελληνικά συγκροτήματα της δεκαετίας του '90!




Στίχοι: Νίκος Ιωακειμίδης
Μουσική: Νίκος Ιωακειμίδης
Πρώτη εκτέλεση: Μάσκες


Βγήκα, απ' το παράθυρο και κοίταξα
Δρόμους, φώτα, αμάξια, μηχανές
Τρίβω, τρίβω τα μάτια μου και κρύβομαι
Δίπλα σε σκοτεινές επιγραφές

Πόσες φορές κι αν σου το πω
Τόσες φορές θα το σκεφτώ
Πως σκύβω στη θλίψη μου να δω
Αν έχω την άνοιξη μέσα μου
Πόσες φορές μου είπες μπορείς
Κοντά μου πάλι να σταθείς
Μη σταματάς μου είπες να ζεις
Την κάθε στιγμή κι όμως έφυγες

Βρήκα, βρήκα ένα πύργο και ανέβηκα
Να δω, να δω την πόλη από ψηλά
Πάνω απ' τις κεραίες και τα καλώδια
Κόσμος να μου φωνάζει έλα κοντά

Πόσες φορές κι αν σου το πω
Τόσες φορές θα το σκεφτώ
Πως σκύβω στη θλίψη μου να δω
Αν έχω την άνοιξη μέσα μου
Πόσες φορές μου είπες μπορείς
Κοντά μου πάλι να σταθείς
Μη σταματάς μου είπες να ζεις
Την κάθε στιγμή κι όμως έφυγες

Δισκογραφία:
Μάσκες - Κάθε δεύτερο λεπτό (1998)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου