Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

Οι φίλοι μου

Xτυπησα την πορτα και δεν ανοιξε κανεις?δεν εχω τι αλλο να πω αφηνω στιχακι!!


Οι φίλοι μου στα δύσκολα
Πάντα φεύγουν μακριά μου
Μα όταν εγώ είμαι καλά
Ξαναγυρνούν κοντά μου …

Οι φίλοι μου στα δύσκολα
Αδιάφορα σφυρίζουν
Μα όταν εγώ είμαι καλά
Πάντα εδώ γυρίζουν …

Οι φίλοι μου στο πρόβλημα
Πάντα κάνουν την πάπια
Ποτέ δεν ενδιαφέρονται
Δεν με κοιτούν στα μάτια …

Ακούν δεξιά κι αριστερά
Ότι θα πουν οι άλλοι
Όμως μαζί μου δεν μπορεί
Κανείς πια να τα βάλει …

Ξέρω τι φίλοι είναι αυτοί
Μόνο για το συμφέρον
Όμως φοβου τους Δαναούς
Και ότι αυτοί θα φέρουν …

Όμως κανένας απ αυτούς
δεν είχε ιδίαν γνώμη
και ούτε το θάρρος να μου πει
μια φορά συγνώμη…

Οι φίλοι μου νά 'ναι καλά
όμορφα να περνάνε
και τους εχθρούς μου πιο πολύ
ακόμα ν αγαπάνε….


ΜΑΓΟΣ!

1 σχόλιο: