Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

ΝΥΧΤΩΝΕΙ ΝΩΡΙΣ

Στο σπίτι πέφτει μια βροχή κι έχει παγώσει το κορμί μου στο κρεβάτι...


Νύχτωσε μάτια μου νωρίς
κι εσύ δεν μπόρεσες να πεις,
μια καληνύχτα, καθώς γύριζες την πλάτη.
Γκρίζα μου μέρα Κυριακή,
στο σπίτι πέφτει μια βροχή
κι έχει παγώσει το κορμί μου στο κρεβάτι.

Σ` ένα τετράδιο παλιό,
ζωγραφισμένο σ` αγαπώ,
μαύρο το βέλος την καρδιά βάζει σημάδι.
Με προσπερνάς σαν τον καιρό,
στιγμές χαμένες στο κενό,
κι έχεις σκεπάσει τη ζωή μου σαν σκοτάδι.
(κι έχει βουλιάξει η ζωή μου στο σκοτάδι)

Φυσάει κι έχει δύσκολο καιρό,
κουράστηκε η νύχτα και δεν βγαίνει,
τον έρωτα τον γνώρισα θεό
κι εσύ μου λες ότι στα χέρια μας πεθαίνει.

Νυχτώνει μάτια μου νωρίς,
δεν βρήκες κάτι να μου πεις,
μόνο με βλέμμα αδιάφορο κοιτάζεις.
Με την ελπίδα μου γυμνή
και δηλητήριο στο φιλί,
νέα ταξίδια και αγάπες σχεδιάζεις.


Mεταξία Δρογώση

5 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά Γιώργο και Μεταξία!
    Πολύ ωραίοι στίχοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μεταξία (υπέροχο όνομα), θαυμάσιο το ποιήμά σου με ρυθμό και εικόνες που γεμίζουν το νου καθώς διαβάζεις.
    Στο δεύτερο επτάστιχο και οι δυο εκδοχές του τέλους μου αρέσουν.
    Γιώργο είσαι αλιεύς γνήσιων μαργαριταριών.
    Καλή Χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανοιξε πόρτα τσι καρδιάς, εχτύπησε μια βιόλα ότι θελήσει πρόσφερε μα μην τα δώσεις όλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μεταξία καλώς μας ήρθες με τα καινούρια σου δώρα! Όμορφα πάντα και καλοδεχούμενα!

    Καλή χρονιά σας φίλες και φίλοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή