Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Γουστάρω


Γουστάρει να ριμάρει στην Στιχο-Μυθία...Ο Μιχαήλ Αδάμ με hip hop διάθεση!


Γουστάρω ελεύθερος, γουστάρω την κραιπάλη
και μου την δίνουν όσοι σκύβουν το κεφάλι
στα σοβαρά θέλω πάντα να παίρνω θέση
κι από τα χρώματα το μαύρο μου αρέσει

Γουστάρω μπάρες στα διόδια να σηκώνω
κι ό,τι κι αν λέει ο Πρετεντέρης δεν πληρώνω
γουστάρω ‘Κλέφτες ‘ να φωνάζω στην πλατεία
και πετροπόλεμο με την αστυνομία

Γουστάρω να ‘ρθει η ώρα που θα τρέμει η Τρέμη
να πέσει η μάσκα του Μάτσα του Αρτέμη
και θέλω αυτοί που μεταξύ τους τα ‘χουν φάει
στην φυλακή να μπουν κι ο κόσμος να γλεντάει

Γουστάρω θέμα να αλλάζω κάθε λίγο
γουστάρω Old Boy, Πιτσιρίκο και Συρίγο
γουστάρω πρόστυχα φιλιά και αλητεία
κι η ΠΑΟΚάρα να τα σπάει στην Αγγλία

Πολύ γουστάρω το μαλλί του Γιοκαρίνη
την Τζούλια πόζες όταν παίρνει με μπικίνι
γουστάρω τα tattoo να βλέπω στον Σκαρμούτσο
αν κι οι κεφτέδες του ήτανε για ….

Γουστάρω Μάρλον Μπράντο άσπρα φανελάκια
τεκίλα κίτρινη να πίνω σε σφηνάκια
να βγαίνω έξω με παρέα να σπάμε πλάκα
αλλά μ’ αρέσει κι η μαγκιά του Αγγελάκα

Γουστάρω δοξαριά από τον Ψαραντώνη
γουστάρω Άσιμο Νικόλα να τα χώνει
πως μου την δίνει όταν μου βρίζουνε τα Θεία
γουστάρω να ριμάρω στην Στιχο-Μυθία

Μα πιο πολύ γουστάρω μάτια μου μαζί σου
να ξημερώνομαι τα βράδια στο κορμί σου
γουστάρω να μου λες: ‘Δεν έχεις τον Θεό σου!’
να μ’ αγκαλιάζεις και να είμαι ο άγγελός σου


Μιχαήλ Αδάμ

10 σχόλια:

  1. Γουστάρω!

    Καλημέρα Γιώργο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Γιώργο μου και σ ευχαριστώ:)
    Καλημέρα Βίκυ και Δημήτρη, καλημέρα Μιχαήλ Αδάμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και εγώ γουστάρω Γιώργο. :))

    Καλημέρα σε όλη την παρέα μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γουστάρω να διαβάζω Μιχαήλ Αδάμ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γουστάρω που γουστάρει η παρέα!!!

    Την αγάπη μου σε όλους!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε όλα μέσα και εγώ γουστάρω.
    η παοκάρα βέβαια και τα Θεία με μπερδεύουν λίγο..
    Θέλει τρέλα πάντως,για να χωρέσεις στην ίδια στροφή τον παοκ με το old boy,και τον Άσιμο με τα Θεία και τρέλα γουστάρουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή