Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Προσευχή

Σύγχρονη προσευχή...


Στίχοι: Μαρία Μπεθάνη
Μουσική: Άγγελος Στρέκλας- Μαρία Μπεθάνη
Eρμηνεία: Μαρία Μπεθάνη

Άγιε μου εσύ
Άγιε των απάντων
Άγιε των ασμάτων και όλων των μιασμάτων
Φύλαγε με από την ηλίθια φυλή
Που μου κανονίζει τη ζωή
Που μου καπελώνει τη ζωή

Αχ, Ελλάδα εσύ
Ψωμί και τυρί
Και ελευθερία σε τοστ με χοιρινή
Ξαναζεσταμένη πανσέτα και έχουμε πάλι βεντέτα
Στα ρέστοραντ, στα κλαμπ, στα σινεμά και στη Βουλή

Διάλεξα άλλη μεριά και άλλαξα χωρίστρα στα μαλλιά
Που φυσάει κόντρα να στεγνώσει η γλώσσα μου
Μάλλιασε η φωνή μου και βρωμάει η ανάσα μου
Το ποτάμι που γυρνάει πίσω , η γέφυρα που γκρέμισα για να με συναντήσω
Άγιε μου φωνάζω να καεί να καεί να καεί
Να καώ εγώ να καείς και εσύ

Άγιε μου εσύ
Άγιε των απάντων
Άγιε των ασμάτων και όλων των πταισμάτων
Συγχώρα με που ανάβω φωτιές
Και ψήνω καλαμπόκια για κότες στρουμπουλές

Άγιε μου εσύ
Πες μου τι να κάνω
Θέλεις θέλεις θέλεις να πεθάνω

Σώσον Kύριε τη βασιλεία των χαζών
Και άφες ημίν τα οφειλήματα ημών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου