Τετάρτη 15 Αυγούστου 2012

Γράμμα προς την αγάπη

Νέος στιχουργός στην παρέα μας! Καλώς ορίσατε Μάξιμε - έχετε την αγάπη μας!...


 Μικρό μου κορίτσι τα βράδια που γυρνάς; Σωστός δεν είναι ο δρόμος που διάλεξες να πας... 
 Στης νύχτας την αρρώστια σε ψάχνω μοναχός,  στις σκέψεις το παρελθόν γυρίζω διαρκώς. 

 Στης πόλης τα δρομάκια τα υγρά, τις ώρες μου περνώ με πρόσωπα χλωμά.
 Μου λένε πως δεν έτυχε απόψε να σε δουν και πως ήδη έχουν αρχίσει να σ' αποζητούν. 

  
 Μικρό μου κορίτσι τα βράδια που γυρνάς; 
 Απόψε σε ψάχνω σε μέρη που αγαπάς... 

Στου φεγγαριού τη δροσερή πνοή, στων άστρων την αιώνια προσευχή. 
Στης σκέψης την ακατάπαυστη ροή, απόψε ήρθε ο θεός να με επισκεφτεί. 

Μου 'πε να μην σε ψάχνω πια εκεί, στου έρωτα την ακατάστατη ζωή
αλλά στων πλουσίων την ''φτηνή'' ψυχή. 

 Μικρό μου κορίτσι τα βράδια που γυρνάς, 
 μήπως με ξέχασες και πια δεν μ' αγαπάς;  


Μάξιμος Ηλιόπουλος

2 σχόλια:

  1. "Μου' πε να μην σε ψάχνω πια εκεί, στου έρωτα την ακατάστατη ζωή αλλά στων πλουσίων την ''φτηνή'' ψυχή.

    Πάρα πολύ όμορφο! Καλώς ήλθες Μάξιμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή