Πέμπτη 30 Αυγούστου 2012

Πάρε τα μάτια μου και κοίτα

 ...να δεις που πάνε κάθε νύχτα όλα αυτά τα πρωινά που φαίνονται παντοτινά...

Στίχοι: Κος Κ.
Μουσική: Κος Κ.
Ερμηνεία: Κος Κ.

Πάρε τα μάτια μου και κοίτα
να δεις που πάνε κάθε νύχτα
Όλα αυτά τα πρωινά
που φαίνονται παντοτινά

Και εγώ θα πάρω τα δικά σου
να δω και από τη μεριά σου
Πόσο διαφορετικά
φαίνονται κάποια πράγματα

Κάπου στη μέση
το βλέμμα μου πάνω σου πάλι θα πέσει
Από μια πιο πίσω θέση
Μπορεί το έργο αυτό, ν'αρέσει και στους δυο
Ν' αρέσει και στους δυο...

Φόρεσε και τα δάχτυλα μου
να δείχνεις δρόμους στη καρδιά μου
Ποτέ ξανά μη μπερδευτεί
να ξέρει από που να'ρθεί

Φόρεσα ήδη τα δικά σου
και σε καλωσορίζω "γεια σου!"
Πατώ στις μύτες μου ψηλά
να φαίνομαι από μακριά

Και κάπως έτσι
δυο ανθρώπους ένα σώμα, θα τους χωρέσει
Από μια πιο πίσω θέση
Μπορεί το έργο αυτό, ν' αρέσει και στους δυο
Ν' αρέσει και στους δυο

Πάρε τα μάτια μου και κοίτα...

Δισκογραφία:
Κος Κ. -  Εδώ είναι το σπίτι μου (2011)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου