Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

Αργεντίνικο Τανγκό

 Τι δεν δίνω να σου κάνω χαρακιά με το τακούνι μου στην άψογη ζωή σου....
 

Και τι δεν δίνω να χορέψω ένα τανγκό
ένα αργεντίνικο τανγκό στην αγκαλιά σου
και να με πας με βήμα αποφασιστικό
σ’ όλα τα ‘Θέλω’ του κορμιού και της καρδιάς σου

Τι δεν δίνω να σου κάνω χαρακιά
με το τακούνι μου στην άψογη ζωή σου
να πλημμυρίσουν όλα σου τα στεγανά
με όλα αυτά που φιλτράρει η ηθική σου

Refrain:
Χόρεψε με ένα αργεντίνικο τανγκό
και ας είναι της ζωής μου το φινάλε
και μ’ ανεξίτηλη μελάνη στον καιρό
στην καρδιά μου την υπογραφή σου βάλε

Και τι δεν δίνω να χορέψουμε τανγκό,
σφίξε μ’ απότομα στο μπράτσο σου και πάμε
να αφεθείς και να παραδοθώ
σ’ αυτό που χρόνια και οι δύο πολεμάμε

Τι δεν δίνω μου πεις ψιθυριστά
όλα εκείνα που κρατάς καλά κρυμμένα
και να σου κλέψω καθώς παίζουν τα βιολιά
της λογικής σου όλα τα απαγορευμένα!


Μαίρη Νικολούλη


nikmar@intracom.gr 
(Διαθέσιμο μόνο για σοβαρούς επαγγελματίες συνθέτες και ερμηνευτές)

3 σχόλια:

  1. να αφεθείς και να παραδοθώ...
    αυτή είναι η λέξη κλειδί, παρεούλα.

    υ.γ. Γιώργο, διόρθωσε το χρώμα των γραμμάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή βδομάδα Μαρία!! (Αλλά πάλι χωρίς μαντινάδα μας άφησες!....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή