Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

Με το τρένο της ζωής



Τι να πω πάλι απόψε στο κορμί μου που με καίει....


Τι να πω πάλι απόψε στην καρδιά που επιμένει
σ’ ένα όνειρο  θα φτιάξω τη δική σου τη μορφή
Σ’ ένα γράμμα εγώ θα κλείσω όσα θέλει αυτή ν’ ακούσει
το μυαλό μου θα το πείσω πως το στέλνεις πάλι εσύ

Ρ
Με το τρένο της ζωής ένα βράδυ εγώ θα φύγω
θα το δεις
Κι όλα πίσω θα τ’ αφήσω να ’ν σημάδια
της δικής σου της πληγής
Κι άμα θέλεις να με βρεις πάρ’ το  τρένο της ζωής
Με το τρένο της ζωής ένα βράδυ εγώ θα φύγω
θα το δεις
Κι όλα πίσω θα τ’ αφήσω μα ένα κομμάτι
της δικής μου της ψυχής από μένα αν θες να βρεις
πάρ’ το τρένο της ζωής

Τι να πω πάλι απόψε στο κορμί μου που με καίει
στ’ όνειρά μου εγώ θα κλέψω το δικό σου το φιλί
Μ’ ένα δάκρυ αυτό το βράδυ όταν κλείσουνε τα φώτα
θα γυρέψω ένα  χάδι μες τη σκέψη την τρελή 

 Βαγγέλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου