Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

Πώς με κοιτάζει έτσι

Από το βιβλίο - CD: 'Πάνω Κάτω η Πατησίων' σε ποίηση της Κατερίνας Γώγου. Οπωσδήποτε μία από τις σημαντικότερες κυκλοφορίες της χρονιάς! Μόλις κυκλοφόρησε...

Ποίηση: Κατερίνα Γώγου
Μουσική: Τάκης Γραμμένος
Ερμηνεία: Τάκης Γραμμένος

Πώς με κοιτάζει έτσι αυτό το άσπρο κομμάτι χαρτί
πώς με κοιτάζει έτσι το φεγγάρι...
Πώς θροΐζει μέσα μου αυτό τον παγωμένο χάρτη στο βυθό
πώς με κοιτάει έτσι το φεγγάρι...
Ποιανού καιρού το λυπημένο δάχτυλο
κρυμμένο πίσω από δάση και βουνά
δείχνει παντού και πουθενά
τι θέλει το φεγγάρι...
Ποιανού αλόγου τρελαμένου το χλιμίντρισμα
κάνει τόση αντήχηση μέσα μου 
μου διογκώνει το Εγώ μου...
Ποιανής σελήνης έκλειψη 
ποιου φεγγαριού η χάση
μαζί σηκώνει μέσα μου άμπωτη και παλίρροια δίδυμες αδερφές μου...
πώς με κοιτούν...
Πώς σκύβει έτσι πάνω στο στόμα μου να δει αν ανασαίνω ο Καρυωτάκης...

Από την ποιητική συλλογή "Απόντες" (1986)

Βιβλίο - CD: Πάνω κάτω η Πατησίων (Νοέμβριος 2012)


4 σχόλια:

  1. Ο φίλος ο αληθινός, στο μ-πόνο σου υποφέρει
    μα και να θέλει αδύνατο, να τονε κάμει ταίρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ιδιαίτερη η γραφή της Γώγου. Δεν έχω λόγια. Την καλησπέρα μου να αφήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπημένη Κατερίνα Γώγου!

    Καλησπέρα στις Μαρίες!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ Κατερινάκι..
    πως τραγουδάς έτσι τη ψυχή μου.
    Α.Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή