Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

Που είσαι απόψε Οδυσσέα;

Πλέκω φτερά απόψε μη φοβάσαι!...

Στίχοι: Μαίρη Γραμματικάκη.
Μουσική: Γιάννης Βελίκης.
Απαγγελία: Μαίρη Γραμματικάκη
Ηχοληψία - Παραγωγή: Χρήστος Φολτόπουλος. 

Που εισαι αποψε Οδυσσεα;
Γυρισες τωρα καιρο
μα ιδιος δεν εισαι!
Ταξιδευει ακομα ο νους σου
τις νυχτες σκιρτας απο εφιαλτες!
Μητε τις μαχες ξεχασες
μητε και τις Σειρηνες!

Εξω κοιταζω ανυπομονα'
το βημα σου ν ακουσω.
Τα φυλλα θροιζουν στο βορια
χορευει στον ουρανο
καπνος απο τις εστιες
θαρρεις στο σκοπο
απο το δικο μου καρδιοχτυπι.

Οπου κι αν ησουν κι εισαι
παντα στους τοιχους μου
εισαι ο καθρεπτης!
Πλεκω φτερα αποψε
μη φοβασαι!
στους κλωνους της καρδιας μου
σε κλεινω με στοργη.

Γυρνα καλε μου
να λουσω το κορμι σου με δακρυα
με φιλια να σε μυρωσω..

Ας μη γιορταζεις
δωρο γινομαι να κανω
τη γιορτη σου!
Aκομα με ποθεις!

Σιγα σιγα καταλαγιαζεις
και μεσα στην αγκαλη μου
κουρνιαζεις...
Σ' ακουω πριν καν φτασεις
μυριζω τον αερα
που σ αγγιξε
και ριγω!

Arpeggios M.P. 

2 σχόλια:

  1. Δεν έχουνε φιλότιμο, είναι μικροί και λίγοι
    αυτοί που το μοιράζουνε, το γέλιο με το ζύγι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ακουω πριν καν φτασεις
    μυριζω τον αερα
    που σ αγγιξε
    και ριγω!
    η ψυχη εχει τροπους τα παντα να αναγνωριζει!αυτην εμπιστευομαι και προχωρω!!
    σας ευχαριστω πολυ για την αναρτηση σε τουτου το υπεροχο ιστολογιο! τιμη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή