Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Βαριές κουβέντες

Ασ’ το αγάπη μου να πάει, νερό κι αλάτι....

Στίχοι: Οδυσσέας Ιωάννου
Μουσική: Μιλτιάδης Πασχαλίδης
Ερμηνεία: Μιλτιάδης Πασχαλίδης

Κι αν δώσαμε μωρό μου αιώνιους όρκους
Κι αν χρόνια επενδύσαμε στην σχέση
Μας φτάνουνε να ζήσουμε απ’ τους τόκους
Κανείς μας πια δε θα ξαναδουλέψει.

Κι αν σου `πα πως θα πέθαινα για σένα
Κι αν κάποτε για μένα ήσουν κάτι
Κι αν είχαμε τα πάντα μοιρασμένα
άσ’ το αγάπη μου να πάει, νερό κι αλάτι.

Κι αν ανταλλάξαμε βαριές κουβέντες
Και είπαμε "Θα σ’ αγαπώ για πάντα"
Πες ότι φτιάχναμε τρελές πατέντες
Πες ότι φταίει που περνάω τα σαράντα.

Και αν αγαπηθήκαμε με πάθος
Και στο κορμί μου άναβες φωτιές
Κι αν ήσουν η ζωή μου κατά βάθος
Μη μένεις μόνο στις κακές μας τις στιγμές.

Δισκογραφία:
Μιλτιάδης Πασχαλίδης - Ξένοι σ΄ έναν τόπο που αλλάζει (2012)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου