Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Το μηδέν και το άπειρο - Πάλι βρέχει

Δραπέτευσαν όλα τα γιατί μου...
 
Μια μέρα που ξεχάστηκα
παρατηρώντας
τα μικρά άσπρα καράβια,
δραπέτευσαν όλα τα γιατί μου.

Είπα: αυτή δεν είναι η ζωή,
είναι ο θάνατος,
κι είδα την γαλήνη να αγκαλιάζει
τη θάλασσα.

Μια μέρα που χάθηκα
κοιτώντας τα σύννεφα
στον πορφυρό ορίζοντα,
δραπέτευσαν όλες οι θλίψεις μου.

Είπα: αυτή δεν είναι η ζωή,
αυτός δεν είναι ο θάνατος,
Κι ένιωσα τη σιωπή του ουρανού
να διαγράφει τα όρια.

Βαγγέλης Φίλος
Από τη συλλογή 'Ενθαλπία', Ιωάννινα,2005.


 

Βρέχει...πάλι βρέχει.
Δεν έχω αγάπη
Δεν έχω πίκρα
Δεν έχω θλίψη
Άσκοπα πια βρέχει.

Βαγγέλης Φίλος
Από τη συλλογή 'Μηδενική Ακολουθία', Ιωάννινα, 1989.
 

Στην παρουσίαση του λογοτεχνικού έργου του ποιητή θα συμμετέχει και ο διαχειριστής της παρούσης ιστοσελίδας ως συν-αφηγητής... Τιμή μου!...

1 σχόλιο: