Σάββατο 4 Μαΐου 2013

Ανάσταση

Καλή Ανάσταση!...

Στίχοι: Νίκος Μαρουλάκης
Μουσική: Νίκος Καρτσωνάκης
Ερμηνεία: Νίκος Καρτσωνάκης

Μετά από τόσες ματαιώσεις
με πόθους και φαντασιώσεις
τα πάθη μου ‘καναν ληστεία
και βούλιαξα στην αμαρτία

Μες στη σιωπή, όχι με λόγια
με θάρρος κι’ όχι μοιρολόγια
ψυχή μου αλλιώς θέλω να ζήσω
 κι ότι αξίζει ν’ αγαπήσω

Σε λίγο έρχεται Ανάσταση 
μεταμορφώνομαι κι εγώ 
και ξέρω θα ‘ναι επανάσταση
 απ’ το εγώ μου άμα βγω!

Σε λίγο έρχεται Ανάσταση 
και το Θεό παρακαλώ 
με την δική Tου συμπαράσταση 
όλοι οι εχθροί να βρουν καλό!

 Θέλω να βγω από τη λήθη
μ’ αδίκησαν οι τόσοι μύθοι
θέλω να ζω μ’ άλλες αξίες
να μη λυγίζω απ’ τις κακίες

Τη νύχτα πιο βαριές οι τύψεις
μη φεύγεις , μη μ’ εγκαταλείψεις
ψυχή μου ψάξε την ουσία
μη γίνεσαι άσκοπα θυσία

Σε λίγο έρχεται Ανάσταση 
μεταμορφώνομαι κι εγώ 
και ξέρω θα ‘ναι επανάσταση
 απ’ το εγώ μου άμα βγω!

Σε λίγο έρχεται Ανάσταση 
και το Θεό παρακαλώ 
με την δική Tου συμπαράσταση 
όλοι οι εχθροί να βρουν καλό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου