Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Μην αλλάξεις για μένα (Μπλε)

Όλα τα τρένα της ζωής μου έχω χάσει...

Στίχοι: Αγγελική Αντωνοπούλου, Βαγγέλης Μαρκαντώνης
Μουσική: Βαγγέλης Μαρκαντώνης
Ερμηνεία: Joanna Drigo

Όταν βγούμε μαζι για καφέ
να το δεις έχω λίγο αλλάξει
κουβαλάω αποχρώσεις του μπλε
κι ένα εγώ που δε φέρθηκε εντάξει

Θα 'χω δυο χάρτες λευκούς αγκαλιά
και τη σκόνη απ'τους δρόμους στην τσέπη
κι απ'τα χείλη μου αντί για φιλιά
θα σ'αγγίξουν δυο γυάλινα πρέπει

Πότε,μην αλλάξεις πότε
μην αλλάξεις για μένα

Όταν βγούμε μαζί για καφέ
να μ'αφήσεις πολύ να μιλάω
μες στα μάτια κοίτα με και
όλα εκεί θα το δεις τα χωράω

Έχω κόψει το τσιγάρο αλλά φυσάει προς τα εδώ
κι ανασαίνω τον καπνό απ'το δικό σου
έχω κάτι να σου πω πολύ σοβαρό
μα πρώτα πες μου εσύ κάτι δικό σου

Πότε,μην αλλάξεις πότε
μην αλλάξεις για μένα

Αργεί να έρθει το μετρό
χαμογελάω,δεν έχεις αλλάξει
ίσως τώρα αρχίσω πάλι να τρώω
να μη φοβάμαι να πάρω τ'αμάξι
κλείνει η πόρτα, μα πως να στηριχτώ;
θα ανοίξει αυτόματα στην επόμενη στάση
τραγουδάω κι οι ράγες κρατάν τον ρυθμό
όλα τα τρένα της ζωής μου έχω χάσει
όλα τα τρένα...

Δίσκος:
Joanna Drigo -  "Ζυγός στην καρδιά", Antelma music, 2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου