Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

Βρήκα στο δρόμο

Του ’δωσα αλμυρό νερό να πιει μου απ’ τη καρδιά μου!...
Βρήκα στο δρόμο ένα πουλί κι έσκυψα και το πήρα
γιατί έμοιαζε η μοίρα του με τη δική μου μοίρα!...
Έσκυψα και το ζέστανα με την αναπνοή μου
κι επάνω του απόθεσα μ’ αγάπη το φιλί μου

R
Ψυχούλα μου,
του μίλησα μη τρέμεις μη φοβάσαι
γιατί χω μια ζεστή αγκαλιά
Καρδούλα μου,
που θα την έχεις για φωλιά
μικρούλι μου, να γέρνεις να κοιμάσαι



Βρήκα στο δρόμο ένα στρουθί με τα φτερά σπασμένα
δίχως ελπίδα στη ζωή, ομοιάζοντας μ’ εμένα
Το κράτησα στα χέρια μου κι από τα δάκρυα μου
του ’δωσα αλμυρό νερό να πιει μου απ’ τη καρδιά μου!

R
Ψυχούλα μου,
του μίλησα μη τρέμεις μη φοβάσαι
γιατί χω μια ζεστή αγκαλιά
Καρδούλα μου,
που θα την έχεις για φωλιά
μικρούλι μου, να γέρνεις να κοιμάσαι!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου