Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

Διαφάνεια

Περνάει η ζωή μας μέσα στα ψέματα...

Στίχοι: Κούλα Γεωργιάδου
Σύνθεση: Γιάννης Βελίκης
Ερμηνεία: Γιάννης Βελίκης (Arpeggios M.P.)
Ηχοληψία - Παραγωγή: Χρήστος Φολτόπουλος

Εγώ στα επίγεια ζω όλα τα γήινα.
Κι εσύ μες στ΄ άυλο
σε μια παράλληλο, που 'ναι οι δρόμοι
Που θα μας φέρουν σε σταυροδρόμι.

Χθες σ΄ ονειρεύτηκα κι ύστερα γεύτηκα
Τις αναμνήσεις που φέρνουν κρίσεις
Μα ότι βαθαίνει δε με πληγώνει
Κι όλο μακραίνει.

Εγώ ρωτάω εγώ απαντάω
Θα πούμε αλήθειες γεμάτες αίματα
Περνάει η ζωή μας μέσα στα ψέματα
Κι αυτό που αισθάνεται μόνο δεν χάνετε.

Αυτό το σώμα σωστό καμιόνι
Κλεμμένα λάστιχα μόνο τιμόνι
Χωρίς πυξίδα κι όμως σε είδα
Σ΄ άδεια πλατεία .

Παιδί μονάχο , κάνει πως παίζει
Στην φαντασία τ όνειρο εμπαίζει
Μα εγώ το βλέπω κι αυτό το ξέρει
Και πάει και κρύβεται.

Εγώ ρωτάω εγώ απαντάω
Θα πούμε αλήθειες γεμάτες αίματα
Περνάει η ζωή μας μέσα στα ψέματα
Κι αυτό που αισθάνεται μόνο δεν χάνετε.


Arpeggios M.P.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου