Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΛΩΡΟΣ

 Μου 'πες πως λεν για ένα Χριστό, μη νοιάζεσαι...



Νύχτα μιας γέννας δίσεκτης 
ακούστηκε η φωνή μου 
κι είπαν πως ειν’ προμήνυμα 
μιας ύστερης κραυγής μου. 

Τότε το χέρι σου άπλωσες 
σαν να φυσούσε ο μπάτης 
και μη φοβάσαι μου ‘γνεψες 
εξάχρονος προστάτης 

Σαν ρώτησα «Σαβαχθανί» 
τι πάει να πει αδελφέ μου 
μου πες πως λεν για ένα Χριστό 
μη νοιάζεσαι ακριβέ μου. 

Κι ήρθανε χρόνια δίσεκτα 
εξάδελφα πολέμου 
κι είπαν πως ειν προμήνυμα 
μίσους αδελφωμένου. 

Τότε το χέρι μου άπλωσα 
ο αλλοτινά δικός σου 
Μα είπες αν θέλω σύντροφος
και όχι αδελφός σου 

Δεν σε ρωτώ «Σαβαχθανί» 
τι πάει να πει αδελφέ μου 
ή  ποιο Πιστεύω το όπλο σου 
το στρέφει κατ’ εμε μου. 

Μη με ρωτάς Τετέλεσθαι 
τι πάει να πει ακριβέ μου 
Μόνο σημάδεψε καλά 
να μην πονέσω Θεέ μου 


Θοδωρής Τσάκωνας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου