Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

Αντικατοπτρισμός

Θόλωσα τη μνήμη μου να μην θυμάται κι έχασα τον δρόμο μου σ' αυτό που λεν ζωή...


Μουσική : Πάρις Μιχαλάτος
Ερμηνεία: Αλέκα Γιανναδάκη
Στίχοι: Αθηνά Σπανού

Στόλισα τα λόγια μου για να σ' αρέσουν
κι έχασα το νόημα αυτών που είχα να πω
Νόθεψα τις σκέψεις μου για να χωρέσουν
μόνο μέσα στο δικό σου ουρανό.

Θόλωσα τη μνήμη μου να μην θυμάται
κι έχασα τον δρόμο μου σ' αυτό που λεν ζωή
Είπα στα όνειρά μου "μη με τυραννάτε"
κράτησα γι' αυτά ενός λεπτού πικρή σιγή.

Τώρα ψάχνω μάλλον για να βρω
κάτι απ' τον δικό μου εαυτό
στάχτη έχω γίνει και σκορπάω
μέσα από παράθυρο ανοιχτό
Τώρα ψάχνω αντικατοπτρισμό,
κάτι απ' τον παλιό μου εαυτό.

Με μια αλυσίδα από χαρτί με είχες δέσει
όνειρο απόμακρο η όποια διαφυγή
Έμοιαζα σε σένα λες κι είχα φορέσει
κάτι απ' τη δική σου τη μορφή.

Τώρα ψάχνω μάλλον για να βρω
κάτι απ' τον δικό μου εαυτό
στάχτη έχω γίνει και σκορπάω
μέσα από παράθυρο ανοιχτό
Τώρα ψάχνω αντικατοπτρισμό
Κάτι απ' τον παλιό μου εαυτό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου