Σάββατο 12 Απριλίου 2014

Σήκω λίγο στις μύτες...


Μη ζητάς μια Ιθάκη  αν πιο πριν δεν χαθείς...
Photo: ΣΗΚΩ ΛΙΓΟ ΣΤΙΣ ΜΥΤΕΣ... (λαϊκό τραγούδι)

Η δική μου πατρίδα / είναι αστέρι που πέφτει
μια ευχή που δεν είπα / γιατί κοίταγα αλλού
τον εχθρό και τον ξένο / έχω δει στον καθρέφτη
κι η ψυχή μου έχει πάρει / ένα χρώμα πηλού.

Ρεφ.: 
Όμως εσύ που θέλεις να ’ρθεις πιο κοντά μου
βγες απ’ το δρόμο που χαράζει η τροχιά μου
και μην πας με τα θύματα
και μην πας με τους θύτες
στην καρδιά σου να μείνεις παιδί.
Βρες καινούργια συνθήματα
σήκω λίγο στις μύτες
ο θεός να σε δει…

Σε μι’ ανέραστη νύχτα / σε μια μέρα βιασμένη
αν σε δέσει η συνήθεια / δεν μπορείς να λυθείς
μη ζητάς αποδείξεις / γιατί ο κόσμος μικραίνει
μη ζητάς μια Ιθάκη / αν πιο πριν δεν χαθείς. 

Η δική μου πατρίδα 
είναι αστέρι που πέφτει
μια ευχή που δεν είπα 

γιατί κοίταγα αλλού
τον εχθρό και τον ξένο 

έχω δει στον καθρέφτη
κι η ψυχή μου έχει πάρει 

ένα χρώμα πηλού.

Όμως εσύ που θέλεις να ’ρθεις πιο κοντά μου
βγες απ’ το δρόμο που χαράζει η τροχιά μου
και μην πας με τα θύματα
και μην πας με τους θύτες
στην καρδιά σου να μείνεις παιδί.
Βρες καινούργια συνθήματα
σήκω λίγο στις μύτες
ο θεός να σε δει…


Σε μι’ ανέραστη νύχτα 

σε μια μέρα βιασμένη
αν σε δέσει η συνήθεια 

δεν μπορείς να λυθείς
μη ζητάς αποδείξεις 

γιατί ο κόσμος μικραίνει
μη ζητάς μια Ιθάκη 

αν πιο πριν δεν χαθείς.

Πάνος Σταθόγιαννης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου