Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Ο Λειβαδίτης του Νικόλα

Να τα κερνάω, να γερνάω κι εγώ όπως κι εσύ... Κέρνα μας Νίκο από εκεί που είσαι... Σ' αγαπάμε!...

Ερμηνεία: Μαρία Πανοσιάν
Στίχοι: Νίκος Μουτάφης - Αθηνά Σπανού
Μουσική: Μαρία Πανοσιάν

Ταξίδι ο κόσμος
και κέρδισα εισιτήριο μ' ένα παλιό express
Κατεστραμμένο το σκαρί
μα δυνατή η μηχανή, δε θέλει να μ' αφήσει

Έφυγα μια βόλτα ένα πρωί
και μέχρι να γυρίσω τίποτα δεν ήτανε πια ίδιο
Η μηχανή μου δυνατή... εκεί
μα το σκαρί μου διαλυόταν απ' τον ήλιο

Κι αν οι ταχύτητες νικάνε τις εικόνες,
φωτογραφίες στο μυαλό μου των φίλων μου οι ζωές
Σε μπουκάλια έκλεισα γέλια και σιωπές
Να τα ανοίγω,
Όταν φύγω
Σαν παλιό κρασί
Να τα κερνάω,
Να γερνάω
Κι εγώ όπως κι εσύ

Βαλς του ταξιδιού μου ο ρυθμός
Χαμογελάτε φίλοι μου κι έρχεται σταθμός
Κι αν η ζωή μου χώραγε σ' ένα καρέ
Η μουσική, οι φίλοι μου, τσιγάρο με καφέ

Τρέχει το express κι οι στάσεις μου πια λίγες
Τρέχει κι η καρδιά μου στην τελευταία ώρα της
Οι νότες μου κι οι μουσικές, με πήγαν εκεί που πήγες
Τραγούδια τα φτερά μου, μικρής ψυχής τα δώρα της

Κι αν οι ταχύτητες νικάνε τις εικόνες,
Φωτογραφίες στο μυαλό μου των φίλων μου οι ζωές
Σε μπουκάλια έκλεισα γέλια και σιωπές
Να τα ανοίγω,
Όταν φύγω
Σαν παλιό κρασί
Να τα κερνάω,
Να γερνάω
Κι εγώ όπως κι εσύ


Μικρό Πολυτεχνείο: Νέοι Στιχουργοί στο φως 6η χρονιά
Γυάλινο Μουσικό Θέατρο Upstage 6/4/2014

Βραδιά αφιερωμένη στον αγαπημένο μας Νίκο Μουτάφη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου