Παρασκευή 25 Ιουλίου 2014

Γύρνα Ξανά

Ξέφυγα απ' όλα για να σ΄ αγαπώ...

Στίχοι: Βασιλική Μουρίκη
Μουσική: Βασιλική Μουρίκη
Ερμηνεία: Βασιλική Μουρίκη

Γυαλί κοφτερό ήσουν πάντα για μένα
Βουτιά στο κενό,τώρα τα 'χω χαμένα,
αν ήταν να φύγεις γιατί ήρθες εδώ...
Ξέφυγα απ' όλα για να σ΄ αγαπώ...

Ακόμα πονάω από την αλήθεια,
το ξέρεις καλά πως δεν ήταν συνήθεια,
τα πάντα θα έδινα να 'σουν εδώ...
και στη σκιά σου μονάχα να ζω...

Γύρνα ξανά, σ' έχω ανάγκη, κομμάτι δικό μου είσαι...
Γύρνα ξανά, να σε δω και σε θέλω, μαζί μου ζήσε...
Γύρνα για λίγο να αναστηθώ, μες την ζωή σου να υπάρχω, να ζω...

Σκοτάδι πυκνό, έκλεβες τη ζωή μου,
πεθαίνω εδώ γιατί λείπεις πνοή μου,
ξανά σου ζητάω να έρθεις πίσω
και να ξέρεις εγώ, θα προσπαθήσω...

Γύρνα ξανά, σ' έχω ανάγκη, κομμάτι δικό μου είσαι...
Γύρνα ξανά, να σε δω και σε θέλω, μαζί μου ζήσε...
Γύρνα για λίγο να αναστηθώ, μες την ζωή σου να υπάρχω, να ζω...


Δισκογραφία:
Βασιλική Μουρίκη - Γύρνα Ξανά (2014)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου