Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014

Βραχυκύκλωμα

Έστω μια ελπίδα που να γίνεται συνήθεια...

Στίχοι: Μαρία Πανοσιάν
Μουσική: Μαρία Πανοσιάν
Ερμηνεία: : Μαρία Πανοσιάν

Στα μάτια σου έβλεπα τα μάτια τα δικά μου
και στη ζωή σου όλα τα μισά ονειρά μου
απ'την αρχη.

Κάτι παράξενο συνέβαινε με σένα
απ'την αρχή σαν να'ταν όλα μεθυσμένα
απ'την αρχή.

Έχανα ύψος απ'το φόβο μου και θάρρος
ένα κενό και ένα σώμα δίχως βάρος
γιατί εσύ...

Έψαχνα γύρω μου να βρω λίγη αλήθεια
έστω μια ελπίδα που να γίνεται συνήθεια
κι ήρθες εσύ.

Οι εμμονές και όλα μου τα απωθημένα
μες το κεφάλι μου όλα βραχυκυκλωμένα
τ'ομολογώ.

Γιατί στα μάτια σου είδα ότι εγώ φοβάμαι
τον εαυτό μου που ώρες ώρες τον λυπάμαι
και τον μισώ.

Κι'ήρθες εσύ , ήρθες εσύ
κι'ήρθες εσύ , ήρθες εσύ

Με σένα ένοιωθα πως ήμουνα δεμένη
μα η δύναμη μου ήταν πάντα κλειδωμένη
γιατί εσύ..

Γιατί εσύ είσαι αυτό που με τρομάζει
που με αλλάζει, με διατάζει , με δικάζει
κι'εγω εκεί..

Τώρα σηκώνομαι και νοιώθω πως ξαπλώνω
νοιώθω το σώμα σου στο σώμα μου κρυώνω
δε συγχωρώ

Γιατί σε σένα πάντα έβλεπα εμένα
γιατί μεγάλωσα και δεν θέλω εσένα
για οδηγό.

Φύγε κι'εσύ , φύγε κι'εσύ
φύγε κι'εσύ , φύγε εσύ.


Δισκογραφία:
Μαρία Πανοσιάν - Πατώματα βρεγμένα (2011)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου