Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2014

Εάν εσύ δε μ' αγαπήσεις

Kι εγώ πάλι τρομοκρατημένος πως ίσως δεν αγαπηθώ πως ίσως αγαπήσω, αλλά όχι εσένα...


Στίχοι: Σάμιουελ Μπέκετ (ποίημα Συνδεδεμένος, μτφ. Αγνώστου, προσαρμογή: Γιάννης Βελίκης)
Σύνθεση: Γιάννης Βελίκης, Χρήστος Φολτόπουλος, Βίκη Κουλιανού.
Ερμηνεία: Γιάννης Βελίκης (Αrpeggios M.P.) 

Είναι τέτοια η απελπισία στο να κρύβεις τις λέξεις που θες να πεις Με τη φυγή σου οι ώρες πέφτουν πάνω μου βαριές σύντομα θα σέρνονται, πάνω σ’ ένα κρεβάτι όπου οι μάχες αρπάζονται τυφλά αναζωπυρώνοντας αναμνήσεις από παλιές αγάπες αντικρίζοντας ματιές εκεί που κάποτε ήταν τα δικά σου μάτια και γι’ αυτούς που αγαπάμε εννέα μέρες δεν είναι ποτέ αρκετές ούτε εννέα μήνες, ούτε εννέα ζωές
Και σου λέω πάλι εάν εσύ δεν με διδάξεις δεν θα μάθω σου λέω πάλι, τελευταία φορά που σου το λέω εάν εσύ δεν μ’ αγαπήσεις δε θ’ αγαπηθώ ποτέ εάν εγώ δεν σ’ αγαπήσω δε θ’ αγαπήσω ποτέ
η ανατάραξη των ειπωμένων λέξεων χτυπά στην καρδιά και πάλι Αγάπη αγάπη αγάπη σαν γδούπος βαρύς ενός παλιού εμβόλου κι εγώ πάλι τρομοκρατημένος πως ίσως δεν αγαπηθώ πως ίσως αγαπήσω, αλλά όχι εσένα
πως ίσως αγαπηθώ αλλά όχι από εσένα ξέροντας πως να μη ξέρω να προσποιούμαι εγώ και όλοι οι άλλοι που θα σε αγαπήσουν αν σε αγαπήσουν, εκτός κι αν δεν σ’ αγαπήσουν

Arpeggios M.P.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου