Παρασκευή 24 Ιουλίου 2015

Rock Tango



Έχω σβήσει τα γράμματα από το φως του κόσμου...

Αποτέλεσμα εικόνας για latin dance photos black and white
 
Έλα και φίλησε με
μ' ένα ταγκό του πόνου,
έλα και χόρεψε με
μ' ένα φιλί του δρόμου

Έχω αλλάξει τα χρώματα
τ' ουράνιου τόξου-
κι έχω γελάσει τα βήματα
τ αγέραστου χρόνου.

είναι ένας κρύος χειμώνας
και ' γώ σε θέλω κοντά μου
είναι ένας κρύος χειμώνας,
και 'σύ 'σαι μακρυά μου.

-Έλα και σκότωσε με
έχω ανάψει το τζάκι του φόβου,
έλα και φώναξε με
με τ' όνομα του τρόμου

Έχω σβήσει τα γράμματα
από το φως του κόσμου
κι έχω σκορπίσει τα κλάματα
στην γειτονιά των παιδιών μου

είναι ένας κρύος χειμώνας
και ΄γω σε θέλω κοντά μου
είναι ένας κρύος χειμώνας
και ΄συ 'σαι μακρυά μου

-θα σε περιμένω να 'ρθείς,
να σου πω τα παράπονά μου


Χρήστος Ελούλ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου