Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2016

Φταίω Εγώ;

Φταίω εγώ που γέρασα; Που ακόμα δεν μεγάλωσα;


Στίχοι: Μαύρες Κωμωδίες 
Μουσική: Μαύρες Κωμωδίες 
Ερμηνεία: Μαύρες Κωμωδίες


Μαζευόμαστε που και που κάποιοι από τους παλιούς
λίγα άτομα - μέλη εκείνης της δικής μας κοινωνίας
Και τι κάνουμε; Μα τι κάνουμε;
Μετράμε τα λεφτά μας, τα κιλά μας,
τους υπολογιστές μας, τις τρίχες μας, τα ανέκδοτά μας
Χλευάζοντας ηλίθια κοιτώντας τις νέες κοινωνίες

Τηλεφωνιόμαστε που και που κάποιοι από τους παλιούς
λίγα άτομα - μέλη εκείνης της δικής μας κοινωνίας
Και τι κάνουμε; Μα τι κάνουμε;
Ανταλλάσσουμε γιατρούς, ψυχιάτρους, ομοιοπαθητικούς
ακριβά εστιατόρια, κουτούκια σε νησάκια άγονης γραμμής
Φταίω εγώ για τότε που δεν πηδηχτήκαμε;
Φταίω εγώ για τότε που δεν πηδηχτήκαμε…

Χαμουρευόμαστε που και που κάποιοι από τους παλιούς
κάποια άτομα - μέλη εκείνης της δικής μας κοινωνίας
και πώς το κάνουμε; Πώς το κάνουμε..;
Με ανοιχτή την τηλεόραση, βογγητά από την κόλαση
Ακριβά σκισμένα εσώρουχα και κλειστά τα κινητά
Φταίω εγώ που ακόμα δεν χαλάρωσα;
Φταίω εγώ που γέρασα; Που ακόμα δεν μεγάλωσα;

Ρε δεν γαμιόμαστε λέω γω.
Ρε δεν γαμιόμαστε λέω γω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου