Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

Νεράιδα



Ένα τραγούδι γαμήλιο - μέρα που είναι.... Να ζήσετε παιδιά!


Στίχοι: Σταύρος Σκαλαίος 
Μουσική: Τάσος Καρακατσάνης
Ερμηνεία: Κώστα Σακελλαρίου - Άρτεμις Αποστολοπούλου

 
Ήτανε Αύγουστος θαρρώ που ήρθες στη ζωή μου
Και έκανες σαματά χαμό στο άνυδρο κορμί μου.
Όταν σε είδα δάκρυσα κι άνοιξα τη ψυχή μου
μα όταν μου μίλησες εσύ έχασα τη πνοή.

Σαν μια μάγισσα καλή,
νεράιδα εσύ ψυχή
ήρθες τ’ Αυγούστου το πρωί
και του δωσες ζωή.

Σαν πυρκαγιά ήμουν εγώ εκεί
να καίω μες το κορμί σου
μέχρι να φτάσω στη καρδιά
σου εκεί που θα λιώνε μαζί μου.

    Θέλω να ξέρεις θα χαθώ αν θα χαθείς μικρή μου
    μα θα ρθω να σε ξαναβρώ με κάθε δύναμή μου
    Σε λιμανάκι σκοτεινό σε άγγιξα μικρή μου
    κι ήταν το πρώτο μας φιλί βάλσαμο στη πληγή.

Και στο πα αμέσως δυνατά σε θέλω σ' όλη τη ζωή μου
μέχρι να φτάσω στη καρδιά σου εκεί σαν ζήσουμε μαζί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου