Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2016

Εγώ και τώρα

Το δάνειο, η Μύκονος, το πούρο μυρίζουνε Κορυδαλλό
 Αποτέλεσμα εικόνας για νεοπλουτισμος

Εγώ και τώρα το μόνο αθάνατο
εγώ είμαι εγώ, εσείς ένα τίποτα
μία φυλή με λόγια ανείπωτα
όλα στο τώρα, όλα στο γόνατο.
Μας πήραν οι ξένοι χαμπάρι
το έλα μωρέ, ποιος θα μας δει
του τέλους μας,  είν΄ το κλειδί
βρεθήκαμε όλοι στ΄ αμπάρι.
Με σύνθημα το άρπα κόλα
λάτρεις της γρήγορης κονόμας
ότι δικό σου , είν’ και δικό μας
τα παίξαμε όλα για όλα.
Κι όταν τα πράγματα ζορίζουν
μας φταίει η Τουρκοκρατία
η εισαγόμενη τρομοκρατία
και τα κοράκια που τριγυρίζουν.
Βρίζουμε τους  πολιτικούς
κι ας τούς ψηφίζουμε εμείς
τις τσέπης μας επιδρομείς
φασόλια εμείς, αυτοί αστακούς.
Αν δεν βάλουμε όλοι  μυαλό
θα πάμε πλώρα μπαλαούρο
το δάνειο, η Μύκονος, το πούρο
μυρίζουνε Κορυδαλλό

Γιώργος Μακριδάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου