Σάββατο 3 Ιουνίου 2017

Γλυκιά αλμύρα



 Ο πόλεμος είναι γεμάτος με μέλια και αλάτια σου...
 Αποτέλεσμα εικόνας για καλοκαιρινές ανάμνησεις

Πάει κι αυτό το καλοκαίρι,
η ηλιαχτίδα ντύθηκε τη φθινοπωρινή ψυχράδα,
τα πουλιά μαζεμένα ασκέρι
συζητούν για το ταξίδι τους γεμάτα ζωηράδα.

Τσιμπάει το παγωμένο αγέρι,
στο παραθύρι νότισε η ανάσα μου σαν τη  μουντάδα
κι η σκέψη ταξιδεύοντας χαίρει ,
ίσως ο αέρας  πρωτοχάιδεψε δική σου εμορφάδα.

Σε κοιτάω μέσα στα χνώτα μου
και τα μάτια μου χύνονται στον τρικυμισμένο ουρανό,
μόνο σκουπίζω τον ιδρώτα μου,
για όλα τα άλλα μόνο σκέφτομαι και μόνιμα αδρανώ.

Πολεμώ τον εφιάλτη της πτυχής μου
μα ο πόλεμος είναι γεμάτος με μέλια και αλάτια σου
που ρέουν απ΄ το ερμάρι της ψυχής μου
γιατί αυτά είναι η γλυκιά αλμύρα από τα μάτια σου.


Κώστας Πλασταράς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου