Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

Διευκρινήσεις:

Το ότι μου υπέκλεψαν τον Κωδικό Πρόσβασής μου στο Mail δεν αποτελεί λόγο να μας πανικοβάλλει - ειδικά από την στιγμή που το γνωρίζουμε..

Δεν χρειάζεται ούτε να αλλάξετε mail, ούτε αριθμό κινητού, ούτε Διευθύνσεις Κατοικίας..

Στάλθηκε σε όσους βρισκότανε στην λίστα των επαφών μου ένα Spam απολύτως ανακριβές και (επιτρέψτε μου.. απολύτως ηλίθιο), του οποίου το περιεχόμενό έτσι κι αλλιώς κανένας απολύτως άνθρωπος δεν θα έπαιρνε στα σοβαρά - το οποίο όμως κατά τ' άλλα είναι ακίνδυνο για την ασφάλεια του Η.Υ. σας..

Σας γνωρίζω πως ούτε έφυγα για την Νιγηρία, ούτε έχω ανάγκη από οικονομική υποστήριξη (τουλάχιστον για την ώρα, γιατί με τους Τροϊκανούς πάνω από το κεφάλι σου ποτέ δεν είσαι σίγουρος)..

..και πως η μόνη ζημιά από αυτή την ιστορία είναι ότι έχασα τις Διευθύνσεις των αγαπημένων μου ανθρώπων και στιχουργών..

Παρακαλώ πολύ όσους ενδιαφέρονται να συνεχίσουν την επαφή τους μαζί με μένα και την Στιχο-Μυθία να μου στείλουν ένα mail στην καινούρια μου Διεύθυνση:
ggrilis@yahoo.gr

Ευχαριστώ πολύ..

2 σχόλια:

  1. Φίλε μου λυπάμαι για την ταραχή που σου προκάλεσε το γεγονός. Είναι και λιγάκι σαν να μπαίνει κάποιος ανεπιθύμητος στον ζωτικό σου χώρο.
    Είμαι βέβαιος ότι όλοι οι φίλοι σου θα σε ξαναβρούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι κάπως έτσι είναι..

    Εντάξει, το αρχικό σοκ πέρασε.. Και σε μένα και στους φίλους μου..

    Και ήδη άρχισα να τους ξαναβρίσκω..

    Χριστόφορέ μου σίγουρα ανήκεις σ' αυτούς - κι ας μην γνωριζόμ<στε προσωπικά.. Σε ευχαριστώ για το ειλικρινές σου ενδιαφέρον ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή