Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

Εδώ ξυπνούν τα όνειρα

Kαι σε μπουγάζια βρώμικα μουσκεύουν τα όνειρα μου...

Στίχοι: Γιώργος Φραντζολάς
Μουσική: Γιώργος Φραντζολάς
Πρώτη εκτέλεση: Καίτη Κουλλιά & Δημήτρης Ζερβουδάκης ( Ντουέτο )

Εδώ ξυπνούν τα όνειρα
βαρκούλες π' αρμενίζουν
και κατεβαίνουν στο γιαλό
και οι καρδιές ραγίζουν.

Εδώ ασβεστώνει η θάλασσα
τα σκοτεινά της χείλη
τα χείλη που σφαλίσανε
σημάδι δεν αφήνει.

Κι εμένα η ψυχούλα μου
βαρκούλα στο μπουγάζι
ρωτάει το κύμα που περνά
ποιο κύμα σ' έχει πάρει.

Ρωτάει το κύμα που περνά
ποιο κύμα σε τυλίγει
στεφάνι ρίχνει στα νερά
κι απ' το νοτιά νοτίζει.

Εδώ ο πόνος δε μετρά
κανείς δεν τον ορίζει
μπαίνει μπροστά η κάμερα
κι αυτή τον μαγαρίζει.

Εδώ καράβι χάθηκε
που χάθηκες χαρά μου
και σε μπουγάζια βρώμικα
μουσκεύουν τα όνειρα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου