Τετάρτη 4 Ιουλίου 2018

Μην κλαις

Είναι εφιάλτης των ανθρώπων οι σιωπές...


Στίχοι: Γιώργος Γκρίλης
Μουσική: Βαγγέλης Ρεπούσης
Ερμηνεία:  Βαγγέλης Ρεπούσης - Παιδική Χορωδία Σπύρου Λάμπρου



Μην κλαις, παιδί μου εσύ, μην κλαις
δακρύζουν αίμα των ματιών σου οι πηγές
Μην κλαις, αγάπη μου, μην κλαις
και δεν ανοίγουνε οι πέτρινες καρδιές

Μην κλαις, παιδί μου εσύ, μην κλαις
παίζει ο θάνατος κρυφτό στις γειτονιές
Μην κλαις, αγάπη μου, μην κλαις
δακρύζουν αίμα των ματιών σου οι πληγές

Της προσφυγιάς τον δρόμο όποιος πάρει
του ξημερώνει ολόμαυρο φεγγάρι
τα μάτια έχεις χαμηλά, ταπεινωμένα
κι είναι η γη όλη μια ξενιτειά για σένα

Μην κλαις, παιδί μου εσύ, μην κλαις
εσύ γεννήθηκες στου κόσμου τις φωτιές
Μην κλαις, αγάπη μου, μην κλαις
είναι εφιάλτης των ανθρώπων οι σιωπές

Της προσφυγιάς τον δρόμο όποιος πάρει
του ξημερώνει ολόμαυρο φεγγάρι
τα μάτια έχεις χαμηλά, ταπεινωμένα
κι είναι η γη όλη μια ξενιτειά για σένα

Μην κλαις, παιδί μου εσύ, μην κλαις
δεν έχει ο κόσμος μας για σένα αγκαλιές
Μην κλαις, αγάπη μου, μην κλαις
μέσα στο άδικο πεθαίνουν οι ζωές
 

Album:
Βαγγέλης Ρεπούσης - Ξεχασμένη γη (2018)





Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στους δημιουργούς και όχι στο διαχειριστή του blog. 
Το video, η μουσική και οι στίχοι ανήκουν στους δημιουργούς τους. 
Η φωτογραφία είναι από το διαδίκτυο και είναι αυτή που αποτέλεσε την πηγή έμπνευσης του στίχου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου