Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2018

Tunic (Song for Karen) - Sonic Youth

Ονειρεύομαι ένα κορίτσι σαν εμένα...

Lyrics by Kim Gordon
Written by Steve Shelley, Lee Ranaldo, Kim Gordon & Thurston Moore
Vocals by Kim Gordon (Sonic Youth)
Release Date June 26, 1990



Dreaming, dreaming of a girl like me
Hey what are you waiting for - feeding, feeding me
I feel like I'm disappearing - getting smaller every day
But I look in the mirror - I'm bigger in every way

You aren't never going anywhere

You aren't never going anywhere

I ain't never going anywhere

I ain't never going anywhere

I'm in heaven now - I can see you Richard
Goodbye Hollywood, goodbye Downey - hello Janis
Hello Dennis, Elvis - and all my brand new friends
I'm so glad you're all here with me, until the very end
Dreaming, dreaming of how it's supposed to be
But now this tunic's spinning - around my arms and knees
I feel like I'm disappearing - getting smaller every day
But when I open my mouth to sing - I'm bigger in every way

Hey mom! look I'm up here - I finally made it
I'm playing the drums again too
Don't be sad - the band doesn't sound half bad
And I remember mom, what you said
You said honey - you look so under-fed

Another green salad, another ice tea
There's a tunic in the closet waiting just for me
I feel like I'm disappearing - getting smaller every day
But I look in your eyes - and I'm bigger in every way

Goodbye Richard - gotta go now
I'm finally on my own - but Dan's got a gig
Keep the love lights glowing - little girl's got the blues
I can still hear momma say
‘Honey, don't let it go to your head’



Χιτώνας (Τραγούδι για την Κάρεν)


Ονειρεύομαι ένα κορίτσι σαν εμένα
Έλα, τι περιμένεις – τάισέ με
Νιώθω σαν να εξαφανίζομαι – γίνομαι όλο και μικρότερη κάθε μέρα
Αλλά όταν κοιτάζω στον καθρέφτη - είμαι μεγαλύτερη με κάθε τρόπο

Δεν πηγαίνετε ποτέ πουθενά

Δεν πηγαίνετε ποτέ πουθενά

Δεν πηγαίνω ποτέ πουθενά

Δεν πηγαίνω ποτέ πουθενά

Είμαι στον ουρανό τώρα - μπορώ να σε δω  Richard
Αντίο Χόλιγουντ, αντίο Downey - γεια Janis
Γεια σας Dennis, Elvis - και όλοι οι ολοκαίνουργιοι φίλοι μου
Είμαι τόσο χαρούμενη που είστε όλοι εδώ μαζί μου, μέχρι το απόλυτο τέλος
Ονειρεύομαι  πώς υποτίθεται ότι θα ήταν όλα
Αλλά τώρα αυτό το χιτώνιο περιστρέφεται - γύρω από τα χέρια και τα γόνατά μου
Νιώθω σαν να εξαφανίζομαι – γίνομαι  όλο και μικρότερη κάθε μέρα
Αλλά όταν ανοίγω το στόμα μου για να τραγουδήσω - είμαι μεγαλύτερη με κάθε τρόπο

Γεια σου μαμά! Κοίτα, είμαι εδώ - τελικά το έκανα
Παίζω και πάλι τα τύμπανα
Μην λυπάσαι - το συγκρότημα δεν ακούγεται και τόσο χάλια
Και θυμάμαι μαμά, που έλεγες
Γλυκιά μου,  φαίνεσαι τόσο αδύνατη

Μια ακόμη πράσινη σαλάτα κι άλλο  ένα παγωμένο  τσάι
Υπάρχει ένας  χιτώνας στην ντουλάπα που περιμένει μόνο εμένα
Νιώθω σαν να εξαφανίζομαι – γίνομαι όλο και μικρότερη κάθε μέρα
Αλλά κοιτάζω στα μάτια σου  είμαι μεγαλύτερη με κάθε τρόπο

Αντίο Ρίτσαρντ - πρέπει να φύγω τώρα
Είμαι τελικά μόνος μου - αλλά ο Dan έχει μια συναυλία
Κράτα τα φώτα αγάπης λαμπερά – το κοριτσάκι έχει μελαγχολίες
Ακόμα ακούω να λέει η μαμά
"Γλυκιά μου, μην το αφήσεις να πάει στο κεφάλι σου


CD:
Sonic Youth - Goo (1990)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου