Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2018

Off the wall

Δες με όπως είμαι... Μισός άνθρωπος μόνο που προσπαθεί να γίνει ολόκληρος...


Lyrics: Lee Ranaldo
Music: Lee Ranaldo
Vocals: Lee Ranaldo

I just saw a rainbow fall into the floor
 Shattered into pieces your eyes asked 'what for?'
These days I’m all alone out in the middle of the whirl
These days I try to tell myself yr just another girl

I can see the red door slammin' on the stage
Chaos in the streets - these are the days of rage
These days are so uncertain, satellites fall into the sea
These days it’s all a question of what matters t you and me

Watch me as I fall
Then scrape me off the wall
And take me home

See me as I am
Just half a man
Tryin' to get whole

Explosions in the city, explosions deep in me
Someone in the crowd has me falling at her feet
These days are so uncommon-flashing lights and siren’s calls
These days I’m trying hard to keep for falling off the wall

It’s written in the sand
The life and death of man
As old as stone


Take me as I am
Take my hand
And take me home


Έξω από τον τοίχο

Είδα μόλις να πέφτει ένα ουράνιο τόξο στο πάτωμα
Σπασμένο σε κομμάτια και τα μάτια σας να ρωτάνε ‘για ποιο λόγο;’
Αυτές τις μέρες είμαι μόνος έξω στη μέση του στροβιλισμού
Αυτές τις μέρες προσπαθώ να πω στον εαυτό μου ότι ήσουν απλά ένα άλλο κορίτσι


Μπορώ να δω την κόκκινη πόρτα να χτυπάει στη σκηνή
Χάος στους δρόμους - αυτές είναι οι ημέρες της οργής
Αυτές οι μέρες είναι τόσο αβέβαιες, δορυφόροι πέφτουν στη θάλασσα
Αυτές τις μέρες όλο το θέμα είναι τι σημαίνουμε εσύ και εγώ
 
Δες με καθώς πέφτω
Μετά μάζεψέ με έξω από τον τοίχο
Και πήγαινέ με στο σπίτι
 
Δες με όπως είμαι
Μισός άνθρωπος μόνο
Που προσπαθεί να γίνει ολόκληρος
 
Εκρήξεις στην πόλη, εκρήξεις βαθιά μέσα μου
Κάποιος στο πλήθος με έχει ρίξει στα πόδια της
Αυτές τις μέρες όλα είναι τόσο ασυνήθιστα - φώτα που αναβοσβήνουν και σειρήνες
Αυτές τις μέρες προσπαθώ σκληρά να κρατηθώ για να μην πέσω από τον τοίχο
 
Είναι γραμμένα στην άμμο
Η ζωή και ο θάνατος του ανθρώπου
Παλιά σαν πέτρα
 
Πάρε με όπως είμαι
Πιάσε το χέρι μου
Και πήγαινέ με στο σπίτι
 
 
Album:
Lee Ranaldo - Between the Times and the Tides (2012)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου